Blijft zich herhalen

De plaats waar u de eigen droom kan plaatsen.
Hier kunt u de antwoorden vinden en ook zelf vragen wat dromen betekenen.
Ook vragen en uitleg over de symboliek van dromen kunnen hier geplaatst worden.

Moderators: Bloem, JHK-team, Anna Oyca

Plaats reactie
Debbie
Trouw lid
Trouw lid
Leeftijd: 45
Contacteer:

Blijft zich herhalen

Bericht door Debbie » 24 mar 2018 13:13

Een paar dagen geleden in 1 nacht hetzelfde soort dromen gehad. Vannacht ook weer. Andere versie, maar toch...
Een paar dagen geleden dat mijn man al 4 jaar vreemd ging. Ik werd er naar van wakker midden in de nacht. Bed uit, even wat water, naar wc en verder slapen. Droom opnieuw dat hij vreemd gaat.

Afgelopen nacht weer over mn man en ik gedroomd. Door een aanval op Nederland met een gas, krijgen we beide ademhalingsproblemen. Mijn sterft als eerste. Ik geef aan heel veel van hem te houden, zegt hij... niet doen... Dat was het...

Ik wordt er niet goed van. Wat zegt dit?
Iemand enig idee? Ik ben die dromen nu wel zat eigenlijk 😎

Dit is míjn leven, mijn geluk en mijn verdriet,
Dit is míjn leven, dat verander je niet.

gwendolyn1975
Actief lid
Actief lid

Re: Blijft zich herhalen

Bericht door gwendolyn1975 » 18 mei 2018 09:02

Ik herken herhalingen van dromen. Heb jaren erg vaak eenzelfde soort droom gehad. (In het heel kort willen ontsnappen, wegrennen en gevangen genomen worden) Tot ik de betekenis erachter vond. (weglopen voor mijn eigen gevoelens, wat natuurlijk nooit lukt) Daarna eigenlijk nooit meer dat soort dromen gehad.

Voor zover mijn kennis over dromen gaat, dacht ik dat vreemdgaan van je partner kan betekenen dat er een bepaalde verlatingsangst zit. De dood van je partner zegt een beetje hetzelfde. Al staat de dood ook voor een nieuw begin.
Hopelijk kan je er iets mee.

Plaats reactie

Terug naar “Dromen en Droomsymbolen”