Probleem met entiteiten.

Hier staan soms erg mooie paranormale ervaringen. Gebeurtenissen die het vermelden waard zijn, dingen die je overkomen en hier wilt beschrijven.

Moderators: Bloem, JHK-team, Anna Oyca

Plaats reactie
ooievaar

Probleem met entiteiten.

Bericht door ooievaar » 21 dec 2017 15:24

Al lange tijd sta ik niet in mijn kracht. Ik dacht dat dat niet zo erg was maar er gebeurde steeds gekkere dingen bij mij. Zo werkte een acupunctuur behandeling helemaal niet. Vlak na elke sessie verdween de gemaakte verbetering en leek het alsof er niets gebeurt is. Toen ben ik voor de zekerheid naar een sjamaan gegaan en die vertelde mij dat er een entiteit bij mij was die van mijn energie gebruik maakt. zij kon niet meer doen dan hem wegsturen en daarom ben ik naar een andere sjamaan gegaan en die heeft het zielenstuk kracht in mij geblazen. Op het moment dat hij dat stuk inblies voelde ik mij helemaal anders. Zo voelde ik mijn rug net zo goed als alle andere delen van mijn lichaam. Iets wat daarvoor aanvoelde of het open was. De uren na de sessie voelde mijn rug langzaam aan weer steeds meer als van ouds (open dus). En zo gaat het ook met de de visualisatieoefeningen die ik heb meegekregen. Als ik die heb gedaan voel ik mij een beetje in mijn kracht staan en ebt het, net zoals de acupunctuurbehandelingen, weer weg. De sjamaan die mij behandelde snapt er niks van. Ik zelf denk dat de eerste entiteit, want ik heb d`r meer gehad, iets bij mij heeft gedaan dat ik d`r niets van voel. Het is in ieder geval zeker dat ik weer een entiteit bij mij heb. Zo heeft de eerst genoemde sjamaan mij verteld. Aangezien ik denk dat ik behoorlijk de sigaar ben lijkt het mij zinloos om weer energie tot mij te laten komen om in mijn kracht te komen te staan. Er zal eerst iets gedaan moeten worden om de verdwijning van de genezingen te stoppen. Hebben jullie tips? Of iets dergelijks...

Wianhalu

Re: Probleem met entiteiten.

Bericht door Wianhalu » 22 dec 2017 10:11

Hoi Ooievaar,

Ik Lees jou bericht, en voel meteen een soort tinteling op mijn ruggegraat, net onder mijn schouderbladen.
Verder krijg ik het gevoel dat dit stuk ook te maken heeft met het in jezelf geloven.
Jij bent niet het slachtoffer van wat je overkomt, jij hebt het recht om het heft in eigen handen te nemen, en deze entiteit dringend te verzoeken jou met rust te laten. Alleen voelt het ook of deze entiteit jou wil leren in je eigen kracht te komen staan.
Je kan zelf een moment creeëren waarbij je de engelen om hulp kan vragen om deze entiteit samen met jou in het licht te brengen. Het voelt echt of deze entiteit dit van jou wil en niet zomaar door een ander de deur laat wijzen. (mocht je willen weten hoe, wil ik je dit wel in een PB sturen.)

Dit is het eerste bericht dat ik hier op het forum zet omdat ik echt het gevoel heb je dit te mogen sturen.
Ik stuur je dit bericht puur vanuit mijn gevoel. En wil je zeker niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb.
Voel zelf ook, want ipv naar een ander gaan voor hulp heb ik het idee dat jij zelf ook veel kan.
Succes er mee! Hopelijk voel jij je snel weer in je kracht staan.

zonneschijn
Trouw lid
Trouw lid

Re: Probleem met entiteiten.

Bericht door zonneschijn » 23 feb 2018 21:59

Hoi Ooievaar ,

Hoop dat het inmiddels beter met je gaat.
Je schrijft dat je al lange tijd niet in je kracht staat. Dit is heel vervelend. Weet je hoe het komt dat je niet meer in je kracht staat ? Wat er gebeurt is dat als je niet meer jezelf bent jouw energie omlaag gaat. Je voelt je minder vrolijk , sneller moe. Op deze trilling of jouw gevoel wat je uitstraalt komen entiteiten af die hetzelfde denken en voelen zoals jij op dat moment doet. Ze voelen een verbinding en dat is jullie gevoel. Want deze is hetzelfde. Je kan uiteraard door middel van hulp een enteit met liefde naar het licht sturen. Maar weet dat zodra jij weer in je zelf gelooft en in je kracht gaat staan je hier ook geen last meer van zal krijgen.
Weet je niet hoe. Zoek dan hulp bij een therapeut of medium. Het is belangrijk om hier weer naartoe te werken

Groetjes zonneschijn
liefde is de snelste weg naar God

Plaats reactie

Terug naar “Paranormale ervaringen”