Van Lommel.

Vorige levens en incarnatie, wat is dit? Vragen en antwoorden over dit soms boeiende onderwerp kan men hier kwijt. Verslagen met herinneringen en beelden uit vorige levens kunnen hier ook geplaatst worden.

Moderators: JHK-team, Anna Oyca, Bloem

Plaats reactie
Algernon777

Van Lommel.

Bericht door Algernon777 » 24 dec 2017 22:58

Ik heb het boek van van Lommel gelezen over bde en het slingert mij van links naar rechts.
Van Lommel heeft mij in ieder geval overtuigt dat er zeker leven na de dood is.
Dat je terug komt zul je eerst door sferen moeten om hogerop te komen, de laatste sfeer is die van algehele zuiverheid in al zijn vormen.
Dus als je in je leven niet hebt gedeugd dan ga je naar een volgen sfeer na 10/100/duizend/ of nog veel meer jaren pas als je in de sfeer zit
waar je hebt geleerd, tijd speelt geen rol meer, je zult al je tegenslagen of bedenkelijke keuzes onder ogen moeten zien.
Niet gedeugd bedoel ik mee, zoals meneer H en veel van die knapen uit bananen republieken .
Die zullen er miz lang over gaan doen.
Mijn bescherm Engel heet Spiri.
Deze vertelt mij veel in gevoel, dus niet door gesproken taal.
Incarnatie in deze form heeft mijn gevoel, en zit diep geworteld in mij.
Je gaat ook weer met een schone lei beginnen, wel als mens van 0 t/m ? niet als een konijn in een of ander hok.
Je zult nooit weten dat je ziel er 10/100/100xx of 100.000.000 jaar er over heeft gedaan.
Bij sommige mensen heet dat helder z....of ho...enz.
Ik voel mij gelukkig, desondanks ook ik vele fouten hebt gemaat, en nog.
Algernon.

Wianhalu

Re: Van Lommel.

Bericht door Wianhalu » 26 dec 2017 09:47

(y) Mooi dat je dit boek omschrijft Algernon.
Ik had het boek ooit thuis, kon me er alleen niet toezetten om van A tot Z te gaan lezen. Her en der wat gelezen. Voor mij was het gevoel er voor het zien van het boek al van de reïncarnatie.. ook door eigen ervaringen die ik als erg moeizaam heb ervaren en waarin het voor mij zo voelt.

Ik vind het mooi en eerlijk hoe kwetsbaar je eindigt over het maken van fouten.. we zijn tenslotte mensen.. fouten maken we ook weer om onze ziel vervolgens door te laten groeien wanneer we hier het bewustzijn op krijgen en besluiten dingen anders te doen.

(f)

Algernon777

Bericht door Algernon777 » 05 jan 2018 15:38

Wianhalu, mooi dat je er ook zo over denkt.
Tarot kaarten leg ik ook wel, puur omdat het mij iets vertelt, ik leg het wel voor mij zelf goed uit, de drie kaart legging is voor mij favoriet.
Puur voor mij zelf, en het komt ook vaak goed uit.
Ook ik ontkom niet aan de kaart de dood, maar de kaart de dood kan ook betekenen van ergens afscheid nemen, een nieuw begin van iets, dan kan hij ook nog op de kop liggen, het is maar zoals je het zelf ziet.
Het duiden van kaarten is aan je zelf.
Ook doe ik aan evp kwade stemmen die bij mij door komen, gooi ik gewoon aan de kant, ik ga er nuchter mee om.
Ja ik weet het, vaak verslijten ze je voor gek, Waarom zou je een geloof aanhangen ? die ook nooit is bewezen.
Ik ben overtuigd Katholiek, maaarrrr is dat dan allemaal waar ?
Wat de Paus zegt, slaat soms ook nergens op, vroeger zeiden de mensen, de Paus is de plaatsvervanger van Jezus, hoe gek kun je dat bedenken, ik heb Jezus niet Romeinse legers zien zegenen, zo iets is alleen aan stervelingen voor behouden.
Ik was de laatste vakantie weer in Engeland, en daar heb ik de zonnewende mee mogen maken.
Op mijn altaartje heb ik drie sjerpen die de Wiccan in de bomen knopen gekregen en bij de Godin van het woud op gehangen.
Af en toe offer ik fijne Mirre op mijn altaar.
En ja, ik heb wat met dieren, zij zijn rein, en de laatste alinea,s van jouw schrijven betreft fouten, zagen de mensen dat maar in.
Het is gewoon momento mori en niets anders.
Algernon (mijn eclectische Heksen naam)
Geert

catharina62
Leeftijd: 55

Bericht door catharina62 » 07 jan 2018 12:58

hoi

een leuk onderwerp
zal ook eens kijken of ik het boek kan vinden

ben wel geinteresseert in alles wat met bepaalde geloven en overtuigingen te maken heeft
zelf ben ik katholiek
mijn man zegt altijd ouwe heks je voel me ook aangetrokken tot het onzichtbare
natuur en noem maar op

ben van mening dat in elk geloof een deel van waarheid zit
maar aan de mens licht hoe je er mee omgaat

er is gewoon meer tussen hemel en aarde dan dat ons oog reikt

Algernon777

Bericht door Algernon777 » 11 jan 2018 15:12

Zo is maar net, Branton de Geus, zij leven verder, uit den Haag is een bandstem opnemer (evp) die dit boekje geschreven heeft.
Branton is al weer een tijdje overleden, maar er is nog wel wat van hem te downloaden.
Opnamen van hem zijn ook nog wel te beluisteren.
Contact met overledenen, ik zelf doe ook aan deze sport "evp"
Het enige is dat je wel sterk in je schoenen moet staan met bij de benen op de grond , zeg maar.
Belangrijk is ! goed onderscheiden en luisteren met een geluids progje gratis te downloaden .
Hoe het een en ander te doen is kun je volgen op diverse site,s .
Voor de liefhebber zal ik een deze dagen wel iets plaatsen hier.
Algernon
Geert

Plaats reactie