Brandwonden wegbidden ....nog meer?

Reiki en de vele bekende vormen van reiki worden hier beschreven. Ook onderwerpen over magnetiseren kunnen hier. Dus voor al je vragen of antwoorden die je plaatsen wilt.

Moderators: Anna Oyca, Bloem, JHK-team

Plaats reactie
Noeki

Brandwonden wegbidden ....nog meer?

Bericht door Noeki » 07 mar 2018 21:52

Hallo allemaal,

Mijn oma heeft me geleerd hoe ik brandwonden kan wegbidden en dit lukt me tegenwoordig goed. Afgelopen weekend ook voor het eerst op afstand gedaan en het lukte.
Ik vraag me af of er nog meer dingen zijn die je weg kunt bidden (of is hier een andere naam voor)?
Zo ja, welke "gedichtjes" horen hierbij?
Misschien heb ik nog wel meer in mijn mars en ik wil graag proberen of dit lukt.

-Noeki-

Keris Pusaka

Re: Brandwonden wegbidden ....nog meer?

Bericht door Keris Pusaka » 06 apr 2018 00:24

Hoi Noeki,

Niets is onmogelijk! Als je maar wilt, gelooft en vertrouwen hebt in het resultaat.
Gedichtjes, spreuken, mantra's, doa's,... - hoe je het maar noemen wilt, zijn slechts hulpmiddelen. Ik hechtte daar vroeger ook veel waarde aan, maar je kunt ze ook zelf maken. Als het rijmt en/of (3x) herhaalt, maakt het het sterker. Of (delen uit) gebeden maakt het ook sterk met name omdat zo vele miljoenen mensen deze gebeden gebruiken en daardoor zijn kracht geven. Maar niets heeft waarde als je het niet uit je hart uit. En nogmaals, het is slechts een hulpmiddel.
Ik hoop dat je een spannende en boeiende reis tegemoet gaat.

Keris Pusaka

Noeki

Re: Brandwonden wegbidden ....nog meer?

Bericht door Noeki » 06 apr 2018 06:19

Dankjewel! Dan ga ik maar eens wat proberen.

Plaats reactie

Terug naar “Reiki, Seichem en Magnetiseren, kortom werken met energie.”