Op zoek naar site over bomen en hun betekenis

Hier kan men alles vragen en antwoorden over Hekserij, Wicca, wie en wat zijn Heksen, Rituelen, Magie en uitleg daarover. De bedoeling van dit forum is misverstanden over Hekserij en de magie ervan uit de weg te ruimen en het onbekende ervan duidelijk te doorgronden. Heksen zijn natuurmensen.

Moderators: Bloem, JHK-team, Anna Oyca

Plaats reactie
Venus77

Op zoek naar site over bomen en hun betekenis

Bericht door Venus77 » 23 apr 2016 20:59

Ik heb een aantal boompjes in de tuin geplaatst en ik probeer op internet te vinden wat ze betekenen (dat vind ik nu eenmaal leuk). Volgens mij zijn heel veel sites over de betekenis van planten en bomen verdwenen. Dat vind ik jammer. Eerder heb ik het ook veel gedaan en dan vooral gezocht op planten die ik al in de tuin had staan. Of vergis ik me en zijn zulke sites er nog wel? Weet iemand een site waar ik alles kan vinden over bomen (struiken) en hun betekenis? De site mag ook in het Engels zijn. Alvast bedankt.

flowerPower11
Bijna verslaafd aan JHK
Bijna verslaafd aan JHK
Contacteer:

Re: Op zoek naar site over bomen en hun betekenis

Bericht door flowerPower11 » 19 jul 2016 21:08

Kijk eens op solaas.jouwweb.nl daar staat een link naar zo'n site en anders google op Bomen en hun symboliek.
Succes :-)
"je kan slechts op 2 manieren leven:
Alsof niets een wonder is
en alsof alles een wonder is "
:s

Omnia
Leeftijd: 51

Re: Op zoek naar site over bomen en hun betekenis

Bericht door Omnia » 20 jul 2016 02:39

Er zijn diverse sites te vinden over bomenmagie en de betekenis van bomen. Met name de Kelten hadden hier een hele cultuur omheen gecreëerd. Ook is vanuit deze cultuur de bomenkalender of bomenhoroscoop ontstaan. Waarbij bepaalde geboorte data gekoppeld worden aan bomen en hun specifieke eigenschappen

https://tallsay.com/page/4294972052/boo ... n-symbolen

http://www.the-native-circle.com/Dru-di ... ate=dialog

Plaats reactie

Terug naar “Hekserij”