Hoe kan ik in contact komen met mijn Gids?

Gidsen en Engelen, een forum waar men specifiek over gidsen en engelen kan discusseren. Wie zijn het of wat zijn dat ? Vragen en de antwoorden staan hier.

Moderators: JHK-team, Anna Oyca, Bloem

Plaats reactie
Dina1979
Leeftijd: 39

Hoe kan ik in contact komen met mijn Gids?

Bericht door Dina1979 » 28 mei 2017 20:20

(feest) Hoi iedereen,

Ik wil graag in contact komen met mijn gids. Om mij te laten leiden voor inzichten en inspiratie.

Nu heb ik nooit contact gelegd met mijn Gids, de tijd was er niet voor en nu sta ik er meer dan open voor.

De vraag zegt het al, hoe kan ik in contact komen? Hoe moet ik contact leggen? Welke vragen stel ik dan zodat ik mijn gids kan zien - voelen of horen.

Ik hoor het graag,

Liefs Dina

Dina1979
Leeftijd: 39

Re: Hoe kan ik in contact komen met mijn Gids?

Bericht door Dina1979 » 31 mei 2017 22:20

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft :)

Heerda
Trouw lid
Trouw lid
Leeftijd: 77
Contacteer:

Bericht door Heerda » 01 jun 2017 21:36

Je gids staat achter je. Je kunt hem om leiding vragen en bedanken. Voelen of horen? Waarom? Dat hij er voor je is moet voldoende zijn. Heb vertrouwen... Is slechts mijn mening en ervaring. Er zijn vele boeken over geschreven. Bij voorbeeld door Hans Stolp. Je moet er wel in willen investeren, je krijgt het niet voor niets.
Alleen de liefde telt.

Heerda
Trouw lid
Trouw lid
Contacteer:

Bericht door Heerda » 03 jun 2017 14:46

Hoe vaak heb ik mijn engelen vandaag niet bedankt voor alle zegeningen die mij zijn overkomen? Te weinig realiseer ik mij. Gelukkig stellen de engelen geen voorwaarden en zijn alleen dankbaar als je hen waardeert.
Alleen de liefde telt.

LindaLotte

Bericht door LindaLotte » 07 aug 2017 00:26

Hoie Dina1979,
Gidsen komen en gaan en melden zich wanneer jij je ze het hardste nodig hebt , voor extra ondersteuning.
Ze kunnen niet voor elke vraag die je hebt naar je verschijnen. Ze kijken zeker met je mee over je schouder en grijpen in of ondersteunen je wanneer het echt nodig is.

Als de tijd komt dat je er echt voor open staat dan kunnen ze dat op verschillende manieren laten blijken. Maar wat ik net ook al zei je moet er wel voor open staan. Ik voel aan je schrijven dat er veel onzekerheid mee speelt. Die onzekerheid en mss ook ongeduldigheid kan er voor zorgen dat mochten ze zich aan je kenbaar maken je het juist niet goed voelt/hoort of ziet .

Kan alleen maar er aan toevoegen : heb geduld

Liefs linda

gouwepeer
Site Admin
Site Admin
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 07 aug 2017 19:50

Dina1979 schreef:
28 mei 2017 20:20
Hoe moet ik contact leggen? Welke vragen stel ik dan zodat ik mijn gids kan zien - voelen of horen.
Vooral niet forceren, dat werkt namelijk niet. Let vooral op de kleine dingen in het dagelijkse leven, zie de tekens die je krijgt. Probeer niet overal iets in te zien omdat je overal iets in wilt zien, maar vertrouw op jouw gevoel bij het zien van dagelijkse "toevalligheden". Je zal merken dat je hierdoor steeds gevoeliger zal worden voor de tekens die je krijgt.
En wat Lindalotte ook al zei: heb geduld.

Heerda
Trouw lid
Trouw lid
Contacteer:

Bericht door Heerda » 10 feb 2018 13:45

Sjamaan. Een moderne medicijnman/vrouw?
Alleen de liefde telt.

Plaats reactie