Onze labrador durft veel niet

Dit is een speciaal hoekje voor vragen en antwoorden over je ervaringen met Dieren, of Dieren en hun Spiritualiteit.
Hier kan ook een foto van je dier geplaatst worden waar je iets over weten wil.

Moderators: JHK-team, Anna Oyca, Bloem

NicoleBonnie
Trouw lid
Trouw lid
Leeftijd: 26
Contacteer:

Onze labrador durft veel niet

Bericht door NicoleBonnie » 26 jun 2017 16:04

Hieronder een foto van onze gevoelige hond Monthy (had een duidelijkere foto, maar lukte me niet die up te loaden, vast te groot.) Hij is nu 8 jaar, is altijd wel een beetje terughoudend geweest. Ik vraag me af of iemand de foto wilt lezen. De laatste tijd heeft hij heel vaak dat hij de bench niet uit durft. Hij zet dan aan om er uit te komen, zet een pootje buiten de bench en loopt dan weer terug. Vaak met zielig gejoenk. Laat dan duidelijk merken dat ie eruit wil, maar om de een of andere reden lukt hem dat niet. Krijgt hij dan wat aanmoediging lukt het vaak ineens weer wel. Dan vraag ik me vaker af wat er dan in zijn hoofdje omgaat en of hij misschien iets ziet of merkt wat wij niet zien. Ook schrikt hij vaak ineens. Hij heeft altijd al gehad dat als er onder het wandelen iets ligt zoals een houten of ijzeren plaat omdat er gewerkt wordt aan de stoep, of los zittende stoepstenen dat hij er met een boog omheen loopt. Maar dit van zijn bench is echt iets van de laatste tijd, terwijl hij opgegroeid is met die bench.
Bijlagen
IMG-20160808-WA0004.jpg

Plaats reactie