spookplaatsen gezocht

Alles over andere stromingen, die niet onder Hekserij, Sjamanisme enz. te vatten zijn.
Denk hierbij onder andere aan Satanisme, Vampirisme, Otherkin enz........

Moderators: Bloem, JHK-team, Anna Oyca

Bloem
Moderator
Moderator
Leeftijd: 37

Re: spookplaatsen gezocht

Bericht door Bloem » 23 feb 2013 19:51

Ik kan het me goed voorstellen, ik heb 3 huizen laten reinigen, maar bij sommigen was er geen houden aan.
Ik heb 3 jaar geleden in een pand gewoond, waar een helderziende 3 mensen in het trappegat zag hangen, dat was niet echt een lekkere gedachte.
Het huis daarna had veel meer gespuis, gespuis met humor, die het leuk vonden om met lampjes te spelen enzo.
Dat was geen houden aan want ze vonden dat ze meer recht hadden er te zijn dan ik, omdat ze er veel langer zaten.
Bij een overgangsritueel bliezen ze gewoon de kaarsen uit!
In het huis waar ik nu woon heeft maar 1 iemand gewoond, die is overleden hier. Ze is inmiddels vertrokken, het was een lief oud nonneke, gestorven aan kanker. Ik vind het wel zo prettig na al die oude panden, om er nu geen last meer van te hebben, al heb ik wel altijd een soort van "gewapende vrede" kunnen sluiten met de heersende "geestelijke" orde. Ben blij dat ik daar nu niet meer mee zit :)

Universe begins with U 'n I.... (Noa)

sunofapollo

Bericht door sunofapollo » 03 mar 2013 22:19

als je echt zo graag naar spookplekken wilt moet je eens the ghoshunter gaan kijken, ik ga vaak ook naar het kerkhof om te dwalen.
zolang je er maar plezier in hebt

Martijn95

Bericht door Martijn95 » 13 apr 2013 17:40

Kerkhoven zijn inderdaad erg goed. Bij avonddiensten tijdens de surveillance nemen we ook weleens de plaatselijke kerkhof mee, omdat er weleens een aantal zwervers slapen. Dan loop je daar, en voel je toch de spanning. Bij elk geluidje wordt je extra alert en let je goed op. De allereerste kreeg kreeg ik het flink warm van het zweet in mn steekvest hahaha. Het trekt toch aan, een kerkhof.

oudt

Bericht door oudt » 28 apr 2013 15:59

sas van gent schijnt vrij bekend te zijn dat het daar ''spookt''
ik wil er een keer kijken ook voor bevestiging :)

liefs oudtje

gouwepeer
Site Admin
Site Admin
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 28 apr 2013 16:08

Misschien kan je hier iets mee:
http://www.theghosthunter.nl/index.htm

Livia
Trouw lid
Trouw lid

Bericht door Livia » 28 apr 2013 16:22

ik kijk al naar gosthunter :D eigenlijk krijg ik daar ook geen hoogte van,hij zegt alleen maar ja hier voelt het zwaar.Ha ha

Maalaak

Bericht door Maalaak » 28 okt 2013 12:47

Ben je ooit in Denekamp geweest? Deze omgeving kent heel veel Entiteiten en spookverhalen.
Het is een prachtige omgeving, veel mooie bossen, oude kloosters, Grote oude huizen waar Graven in hebben gewoond en zelfs de Witte wieven dwalen er rond. Veel Heksen verbrandingen en overspelige nonnen die in muren zijn vastgemetseld.

Ik ben in Twente geboren, woon er inmiddels al jaren niet meer nu in de Randstad.
In de Randstad raad ik je aan om een keer Spaarndam te bezoeken. Familie heeft daar een huis en toen ik voor de eerste daar kwam kreeg ik een onheilspellend gevoel. Spaarndam spookt echt....... Er is ook veel gebeurd tijdens de Tweede wereldoorlog.... Ook een aanrader.
Amsterdam Zuid-oost is een spannende plek voor diegene die van Geestenverhalen houdt. Doordat daar veel gemengde culturen wonen hebben zij ook hun Entiteiten meegenomen. Mijn Zumba instructeur, heeft daar laatst een Hindoegod gezien en hij schrok er zo erg van dat ie sneller is gaan lopen. Verder ken ik een dame die achterna is gerend door zwarte latex achtige wezen.. Maar waar ik het meest heb meegemaakt: Twente/achterhoek, Haarlem/Spaarndam/Almere/Amsterdam Bijlmer ook..

tedje
Fan van JHK
Fan van JHK
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door tedje » 28 okt 2013 17:12

Als je ooit in Engeland komt, Bodmin jail!
Neem wel schoon ondergoed mee, je gaat het nodig hebben...geloof me :mrgreen:
In my El Camino, running red light, cops on my tail....It's a Saturday night.

Maalaak

Bericht door Maalaak » 29 okt 2013 12:25

Er is geen plek in Europa waar het zoveel spookt als UK. Nou ja schoon onderbroek hihihihi.
Niet iedereen schijt in zn broek hoor?
Verder, tja Afrika ofcourse. Ik heb er gewoond. Ik ken geen plek in de wereld waar het zo erg spookt als Oost-Afrika.
Ik heb veel gereisd maar Oost-Afrika is werkelijk absurd paranormaal.
Daar zie je werkelijk overal entiteiten. Maar zoek ze aub niet op.
Ik wil hier nooit aan meewerken mits iemand echt last van iets heeft.
Het is respectloos, om ze te zoeken en te fotograferen met je camera achter ze aan te rennen EVP sessies te houden.
Deze wezens dien je te respecteren, zij zijn ook creaties. Nadeel van deze wezens is dat zij snel boos worden.
Wie niet luistert moet het maar voelen zeg ik altijd..
Zolang er geen noodzaak is, val ze niet lastig. Zolang zij je niet lastigvallen moet je hen met rust laten.
Respecteer ook deze natuurwezens.

Nummer 5

Bericht door Nummer 5 » 07 jul 2016 20:02

Ga eens koffie drinken bij het vrouwtje wat op de oranjewal 6 in asperen woont.
In dat huisje spookt het zeker.
Hoe ik dat weet.ik heb er tien jaar gewoont.

Het ging van vreemde geluiden.tot spullen die verdwenen.en de dag erna gewoon op tafel lagen.het voelen een aanwezigheid.en een klok die elke nacht om tien voor twee stilstond.

Geen idee of dat vrouwtje ook die ervaring heeft.

Plaats reactie

Terug naar “Overige Stromingen”